torsdag 27. desember 2012

Velkommen til treningsprogram


Hei.

Jeg laget denne bloggen fordi at jeg selv var ute etter et treningsprogram for mage. Dette var ikke enkelt, i alle fall ikke for å finne et godt program som fungerer.

Etter mye om og men, fant jeg et program for mage som jeg likte. Etter det har jeg nå prøvd det ut i snart 1 år og er helt besatt av programmet.

Uten dette ville jeg ikke ha vert den samme personen som jeg er i dag. Full av selvtillit og bedre prestasjoner på jobb er bare noe av det positive jeg har opplevd med en meget bra mage. Jeg får hele tiden skryt av magen min av andre som har sett den og det bidrar til at alle dårlige tanker om meg selv har forsvunnet over tid.

I neste innlegg får du det programmet som jeg har holdt fast på nå i ett år og kommer til å bruke til den dagen kroppen min er for gammel.

Jeg håper at de som leser treningsprogrammet vil gi tilbakemeldinger om hvordan deres opplevelse har vert etter å ha brukt det.. Takk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar